Bij Blijewijnen streven wij naar optimale service naar onze klanten, met volle aandacht voor duurzaamheid en een zo puur mogelijk product.

Klantenservice

Prijzen
Al onze prijzen zijn inclusief 21% B.T.W..
Verzendkosten
Bij bestellingen binnen Nederland, onder de € 300,- brengen wij € 7,50 verzendkosten in rekening. Bestellingen boven de € 300,- worden gratis verzonden.

Bij bestellingen naar België brengen wij € 12,65 verzendkosten in rekening.

Betaalwijzen
U kunt bij ons via de volgende betaalmethoden afrekenen:

  • iDeal: Wij gebruiken Sisow voor het afhandelen voor onze iDeal transacties. Wij brengen hier geen kosten voor in rekening.
  • PayPal: U kunt makkelijk en snel via PayPal betalen. Erg handig als u geen reader van uw bank bij de hand heeft. U kunt via PayPal betalen met uw bankrekening of creditcard.
  • Overboeking per bank
Levertijd en verzending
Producten op voorraad worden na bestelling in overleg met u verzonden.

Omdat wij een natuurproduct in haar puurste vorm leveren maken wij gebruik van een bezorgdienst gespecialiseerd in wijnen. In de zomer zullen we altijd eerst contact met u opnemen over de beste manier van vervoer in verband met eventuele hoge temperaturen.

Ruilen en retourzendingen
Indien u uw bestelling wilt retourneren / annuleren, neem dan eerst contact met ons via retour@blijewijnen.nl.

Het is niet mogelijk om afgeleverde wijnen te retourneren omdat het een natuurproduct is dat aan verandering / bederving onderhevig is. Wij hebben geen controle op de juiste opslag na aflevering en kunnen het product derhalve niet terugnemen. Wijnen met bijvoorbeeld kurk nemen we uiteraard terug.

Andere, niet bederfelijke artikelen kunnen binnen 14 dagen na aflevering zonder opgaaf van redenen worden geretourneerd, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het artikel kan alleen ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden. Indien mogelijk ontvangen wij graag de originele verpakking retour.

De portokosten van het retourzenden van het product zijn voor uw rekening. Uiteraard berekenen wij geen kosten voor het terugnemen van het product.

Let op: Voor retourzendingen dient u gebruik te maken van onze retourservice.

Klachten
Indien u ontevreden bent over uw bestelling of over onze dienstverlening horen we dit graag. We streven naar optimale klanttevredenheid en zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk verder te helpen. Stuur een mail naar maud@blijewijnen.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!